วันศุกร์ที่ 26 พฤศจิกายน พ.ศ. 2553

Lebih Baik Minum Arak Dari Ziarah Kubur Di Hari Raya- Fatwa Rasmi Wahabi Takfiri

WAHABI MENGANGGAP BAHAWA MENZIARAHI KUBUR DI HARI RAYA ADALAH KUFUR TERKELUAR DARI ISLAM DAN KINI WAHABI MENYURUH UMAT ISLAM MINUM ARAK PULA. SILA PERHATIKAN DENGAN BUKTI

WAHHABI MENYURUH UMAT ISLAM BAHKAN PENGIKUTNYA PERGI KE KEDAI ARAK DAN MINUM ARAK SAMBIL HISAP ROKOK




Pada rakaman di atas tokoh Wahhabi utama zaman ini bernama Al-'Ar'ur yang pernah kalah berdebat dengan Syeikh Hassan Al-Saqqaf telah mengarahkan perkara yang haram minaddin biddhoruroh iaitu:

Wahhabi tersebut (Al-'Ar'ur) memaksa dan menyuruh umat Nabi Muhammad minum arak (khamar) dan pergi ke kedai arak duduk dan minumlah arak. Itulah kenyataan sesat yang jelas dinyatakan oleh semua Wahhabi. Dengar sahaja suruhan Wahhabi agar kelompok mereka iaitu Wahhabi sendiri pergi minum arak.
Bukankah arak dan minum arak itu adalah perkara yg amat jelas haramnya. Bahkan orang kafir asli pun tahu ianya haram dalam agama Islam. Subhanallah.

Dalam raakaman tersebut juga tokoh Wahhabi itu melarang umat Islam masuk ke kelas-kelas pengajian Al-Quran, Sahih Bukhari dan Sohih Muslim kerana kelas pengajian tersebut TIDAK DIAJAR oleh Wahhabiyah Mujassimah Takfiriyyah.

Semoga Allah memelihara kita dari terpengaruh dengan ajaran Wahhabi kerana mereka bukan sesat dalam aqidah sahaja bahkan menyuruh pengikut mereka (wahhabi) untuk minum arak.
Rakaman di atas adalah bukti segalanya.

ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น